sobota, 4 lutego 2012

Przyjęcie z okazji premiery nowej emisji "Lucky".

We wtorek, Miranda pojawiła się na przyjęciu z okazji premiery nowej emisji "Lucky".

Podczas tej imprezy, Miranda rozmawiała z E! o swoim prawie jazdy.
"Byłam strasznie podekscytowana moim prawem jazy, ponieważ zdałam je dość późno. Bałam się wypadku. Teraz jestem kierowcą."
Mówiła również o nowym sezonie iCarly.
"Byłam znudzona ciągłym leżeniem w łóżku i oglądaniu Keeping Up with Kardashians *śmiech*. Zaczęłam robić wiele nudnych rzeczy, takich jak sprzątanie całego domu. Jestem bardzo podekscytowana powrotem."
O spotkaniu z Michelle Obamą.
"To było totalnie szalona! To było miłe, mieć ją w programie jako gościa. Nigdy nie sądziłam, że Michelle Obama wystąpi w iCarly."

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar  Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 

1 komentarz: